Wybierz z podanych przymiotniki w M. lm. r. mos.

zadziorne, tolerancyjni, ustępliwa, łatwowiernej, smutny, łądni, rozsądni, wielkoduszni, czysta, złośliwi, chory, nieznośni, miłe, źli, mali, czyste, radosnej, pracowici, młode, spokojni, tchórzliwemu, posępne, miłe, błahe.

2

Odpowiedzi

2010-01-25T18:35:21+01:00
Tolerancyjni, rozsądni, wielkoduszni, źłośliwi, nieznośni, źli, mali, pracowici, spokojni - to tyle.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:36:01+01:00
Tolerancyjni, ładni, rozsądni, wielkoduszni, złośliwi, nieznośni, źli, mali, pracowici, spokojni,
1 5 1