Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:39:34+01:00
Lecący samolot, polowania ludzi, śmierć z przemęczenia, brak pożywienia podczas drogi.
3 3 3
2010-01-25T18:39:45+01:00
Czynniki pogodowe: deszcze, wietry i inne
ludzka działalność opaty i inne
2 3 2
2010-01-25T18:42:49+01:00
Ptaki narażone są na :
1) na myśliwych
2)zatrucia środkami chemicznymi(nawozy sztuczne)
3)mogą byc narażone na niebezpieczeństwo ze strony innych ptaków
2 3 2