Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:45:53+01:00
Szanowni nauczyciele i koledzy!
Te trzy lata w gimnazjum były dla nas wszystkich czymś niesamowitym.Moglismy wiele się nauczyć,moglismy pożartować wszyscy razem i zawsze kazdy mogł na każdego liczyć.Ten czas minął bardzo szybko i przyjemnie. Chciałabym podziękować bardzo nauczycielom naszym kochanym za ta nauke ktora nam przekazali i wam szanowni koledzy za mile spędzone chwile z wami.Pora sie pozegnać-niestety.Ale mam nadzieje że każdy będzie miał w pamięci te piękne chwile.
2010-01-25T18:50:05+01:00
Drodzy zebrani !
Kończąc szkołę podstawową, byliśmy małymi dziećmi, którzy mieli otworzyć przed sobą bramę za którą miał znajdować się inny świat, świat solidniejszej nauki i pracy - Gimnazjum. Teraz kończąc kolejny etap w naszym życiu, możemy sobie uświadomić, że były to najlepsze lata w naszym życiu. Poprzez naukę w szkole, staliśmy się mądrzejsi i gotowi do życia. Wszystko zawdzięczamy naszym wychowawcom i innym nauczycielom. Wielkie podziękowania należą się również dyrekcji, i innym pracownikom naszego Gimnazjum, którzy starali się aby szkoła była dla nas jak drugi dom.


Pisane to na szybko ;)
Mam nadzieję, że chociaż niektóre zdania się przydadzą :))