Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:51:54+01:00
Przy wyrazach jednosylabowych np.
np tall.
stopień rózny - tall
stopień wyzszy - taller
stopień najwyższy - the tallest
Przy wyrazach które mają wiecej niz jedną sylabe.
np. Dangerous
Stopień równy - Dangerous
Stopień wyższy - more Dangerous
Stopień Najwyzszy - the most dangerous

w stopniy wyższym piszemy gdy mam zdanie.
np. Eagle is more dangerous than a sheep.
a w stpniu najwyzszym
np. Giraffe is the tallest animal in the word.

Wyjątkki.
Good- stopien równy
better - stopień wyzszy
the best - stopien najwyzszy

bad-stopien równy
worse- stopien wyzszy
the worst- stopien najwyzszy


2010-01-25T19:23:35+01:00
Podstawowy wyższy najwyższy
good better the best
bad worse the worst
big bigger the biggest