Odpowiedzi

2010-01-25T18:43:01+01:00
Jeśli znasz masę i objętość to może chodzi o umieszczenie w wodzie i o ile podniesie sie jej poziom...
3 3 3
2010-01-25T18:46:12+01:00
Pierw zważyć zapisać, zapisać wage
nastepnie włożyć tą figure do wody, zapisać o ile poziom podniósł się i odjąć od poziomu początkowego wody- wyjdzie nam jego objętość, następnie podzielić wage przez objętość :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T18:46:57+01:00
Na początku musisz zwazyc na wadze zeby obliczyc mase (m) potem obliczasz objetość np. bok a*b*c (za pomoca linijki np.) , potem musisz mase podzielic przez objetosc i wyjdzie ci gestośc - d=m/v

d-gestosc
m-mas
v-objetosc

a o nieregularnym ksztalcie to zeby obliczyc objetosc to musiz do cylindra miarowego np . wlewaszw owde do 10cm3 i wkladasz przedmiot , i potem woda podskakuje do 13 cm3 to znaczy ze 13-10=3 cm3
i potem obliczasz tak samo
4 3 4