Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-03T12:17:32+02:00
Bóg mówi nam jak żyć bo bez Niego ludzie byliby egoistami<mordowali by się> nie rozmnażaliby się i tak świat stanąłby na krawędzi
Bóg nas pociesza i kieruje sprawiedliwie naszymi losami ponieważ to on sprawia co sie z nami dzieje czy jestemy chorzy czy zdrowi czy radośni czy smutni
Bóg dał nam życie i chce abyśmy godnie je przeżyli,będąc Jego dziećmi przez co sprawił że są między nami kapłani którzy pomagają nam Go zrozumieć

2. Chodzi o to że msza św nie ma być modliwą ale rozmową z Bogiem i żeby zawsze pójście do kościoła znczyło dla nas jedno : rozmawiać z Panem,a nie odmawiać bez skupienia Zdowaśki. Msza jest rozmową z Bogiem co nazywamy modlitwą.
2009-10-03T12:17:50+02:00
1) bo bóg cie rozumie !?

2) chodzi zeby nie klepac na pamieć modlitw tylko zeby ,,porozmawiać" z Bogiem