Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T18:47:46+01:00
Zawsze gdy jest zima zawsze pada śnieg. Każde drzewo jest białe,
każde źdźbło trawy jest białe. W parku jest ślicznie wieczorem, bo śnieg świeci się jak małe bursztynki. W parku zimą, nie zobaczymy zwierząt jedynie ptaki. Na śniegu w parku można robić anioły, oraz lepić bałwana. W zimę w parku można przejść się po ścieżkach i rozkoszować się zimą.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:51:58+01:00
Cały sad jest pokryty śniegiem tak białym i tak puszystym że wygląda jak świeża pościel.Drzewa są wysokie i potężne niczym dęby.Nawet krzewy straciły swój naturalny kolor czyli zielony i wyglądają jak poduszeczki mięciutkie i cieplutkie.Na końcu sadu stoi mała ławeczka również pokryta pościelą białą i miękką.Obok ławeczki stoi mały kosz na śmieci przypominający małego pięknego misia którego można utulić do snu.Za ławką jest mały ogródeczek w którym rosną róże wyglądające jak małe lampeczki.Cały sad jest odgrodzony płotem tak bajkowym i ślicznym jak ściany które chronią przed zimnem.Cały sad przypomina Piękną wygodną białą sypialnię.
2 2 2