Odpowiedzi

2010-01-25T18:56:20+01:00
Winniczka można spotkac w Europiepołudniowo-wschodniej i centralnej
Odżywia się: świeżymi liśćmi
Składają jaja:do jamy wykopanej nogą którą później zakopują
122 4 122
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:06:21+01:00
Winniczka można spotkać: niemal na całym niżu oraz pogórzu, w górach rzadszy. Zamieszkuje obszary o dużej wilgotności, lasy, parki, ogrody.
odżywia się:świeżymi liśćmi, stąd często uważany za szkodnika ogrodów
składa jaja:Jesienią ślimaki składają jaja w szczelinach gleby i same się tam chronią
390 1 390