Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T18:54:34+01:00
2,40 cm2
175cm2
40cm2
1200cm2
2115cm2
120cm2
10300cm2
125000cm2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:57:26+01:00
240mm2 = 2,4cm 2
17500 mm2 = 175 cm2
0,4 dm2 = 40cm2
12dm2 = 1200 cm2
21,15 dm 2 = 2115 cm2
0,012 m 2 =120 cm 2
1,03 m 2 = 10300 cm 2
12,5 m 2 = 125000 cm2
2 5 2
2010-01-25T18:58:17+01:00
1cm 2=100mm 2
240mm 2 =2,4cm 2
17500mm 2=175cm 2
1dm 2 =100cm 2
0,4dm 2 = 40cm 2
12dm 2 = 1200cm 2
21,15dm 2 =2115cm 2
1m 2=10000cm 2
0,012m 2=120cm 2
1,03m 2=10300cm 2
12,5m 2 =125000cm 2
1 5 1