Odpowiedzi

2010-01-25T18:54:37+01:00
1Biologia Bio
2.Chemia Chemie
3.Fizyka Physik
4.Geografia Erdkunde
5.Historia Geschichte
6.Informatyka Informatik
7.Jęz Angielski Englisch
8.Jęz Niemiecki Deutsch
9.Muzyka Musik
10.Religia Religion
11.Plastyka Plastik
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:55:06+01:00
1.Biologie
2.Chemie
3.Physik
4.Geographie
5.Geschichte
6.Informatik
7.Englisch
8.deutsch
9.musik
10.Religion
11.Plastik
1 5 1
2010-01-25T19:40:07+01:00
1.Biologie (Bio)
2.Chemie
3.Physik
4.Geographie (Erdkunde)
5.Geschichte
6.Informatik
7.Englisch
8.deutsch
9.musik
10.Religion
11. Kunst