Odpowiedzi

2010-01-25T18:55:23+01:00
Moim zdaniem najlepszych przyjaciol poznajemy w biedzie, poniewaz oni zawsze sluza nam pomoca, nie wysmieja sie z nas, i zawsze sluza pomoca gdy tego potrzebyjemy..
Prawdziwych przyjaciol poznajemy po ich zachowaniu wobec nas samych. Potrafia doradzic cos sensownego, a nie jak niektorzy ze sie jeszcze wysmieja z tego co robimy. Prawdziwy przyjaciel pomoze nam wstac kiedy sie przewalimy. Nigdy nas nie zawiedzie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:09:14+01:00
Prawdziwych przyjaciół poznajemy nie po wyglądzie czy sposobie ubierania się tylko po zachowaniu . Prawdziwy przyjaciel to taki , który w każdej sytuacji poda nam pomocną dłoń . Kiedy będzie działa nam się krzywda obroni nas, nie wstydzi się wstawić za nami ,który poświęci się dla nas w każdej chwili .Nie którzy udają naszych przyjaciół tylko dlatego , że np mamy fajne ubrania ,dom czy przyjaciół .Tacy przyjaciele nie zrobiliby dla nas nic ,bo oni chcą żebyśmy my ich obdarowywali ,a oni za to nic nam by nie chcieli ofiarować .