DAJE NAJ!!!!!
plisss pomóżcie... napisz przykłady roślin które mają liście
1. POJEDYNCZE
a) lancetowate-.........
b) sercowate-........
c) nerkowate........
2. ZŁOŻONE
a) pierzastozłożone-........
b) dłoniastozłożone-........
Daje naj!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T18:59:07+01:00
A) lancetowate - konwalia majowa, bratek.
b) sercowate - lipa, grążel żółty, cyklamen.
c) nerkowate -kaczeniec.

a) pierzastozłożone - kasztanowiec zwyczajny
b) dłoniastozłożone - klon polny.
2 5 2
2010-01-25T19:03:09+01:00
1. POJEDYNCZE
a) lancetowate-.........Babka lancetowata
b) sercowate-........Morwa biała
c) nerkowate........Bniec biały
2. ZŁOŻONE
a) pierzastozłożone-........akacja
b) dłoniastozłożone-.......kasztanowiec

mam nadzieje ze bedzie dobrze bo tematy z ubiegłego roku :)
1 5 1