Odpowiedzi

2010-01-25T19:00:07+01:00
Panie Boże dzięki tobie żyję i funkcjonuje na świecie. Dzięki tobie również posiadam talenty. Dziękuję Ci za wszystkie moje zalety, które będę rozwijała przez całe moje życie, którym mnie obdarowałeś.
Przez Chrystusa Pana Naszego. Amen.
2010-01-25T19:00:41+01:00
Być może się nada ;)

Panie Jezu,
dziękuję Ci za talenty którymi mnie obdarzyłeś.
Dziękuję za umiejętność rysowania,
dzięki której maluję całe ludzki otoczenie.
Dziękuję Ci za głos,
który wykorzystuje do wielbienia chwały boskiej.
Dziękuję za nieodkryte jeszcze zalety,
które być może w przyszłości, uda mi się odsłonić.
Przez Chrystusa, Pana Naszego.
Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:00:51+01:00
Dziękuję Ci Boże za łaski przez Ciebie mi dane, dziękuję Ci za to, że obdarzyłeś mnie talentem, który wykorzystam jak tylko mogę.
Proszę Cię jeszcze o łaski uświęcające i dobro, którym obdarzasz każdego z nas.