Odpowiedzi

2010-01-25T19:01:03+01:00
Ze skąpca oczywiscie ;) ktory mial swoje dziwne zasady, a dla swoich pieniedzy zrobilby wszystko ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:02:08+01:00
Śmiejemy się z Harpagona i jego chorobliwego skąpstwa oraz z tego, że dopuścił do rozpadu swej rodziny chęcią uzyskania pieniędzy.
1 5 1
2010-01-25T19:02:40+01:00
Śmiejemy sie z ludzi którzy postępowali tak jak tytułowy Skąpiec, a dokładnie z jego zachowania, bezwzględności.