Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:04:52+01:00
Te zadania na 100% dobrze pani mi je sprawdziła
7/34
a)-9,3+-7,7+-2,2+5,8+13,1+16,6+18,2+16,4+11+5,1+-1,2+-6,1=59,7
59,7:12=4,975 w przybliżeniu 5*C
b) 18,2 -(-1,2)=19,4
c) 42+36+34+44+51+75+94+77+65+59+58+56=691
8/35
a) 22
12:30
b) 15
4:30
c) 22-15=7
d) Rano jest zimno bo jeszcze słońce nie świeci mocno a gdy słońce góruje czyli w południe ogrzewa się największy obszar ziemi.
2010-01-25T21:27:40+01:00
Mam nadzieje, że się doczytasz jeśli nie to pisz do mnie