Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:13:49+01:00
Mogę zacząć czytać Pismo Święte, ktÓre jest żywym Słowem Bożym.Będę przestrzegać Jego przykazań, modlić się do niego. Szczera modlitwa (rozmowa z Bogiem) pogłębia naszą wiarę do Niego. Jego Słowo napełni Cię miłością.
1 5 1
2010-01-25T19:47:27+01:00
Powinno się duzo modlić. Czytać pismo święte. Chodzić do kościoła. Odmawiać rano i wieczorem pacierz. Przestrzegać jego przykazań . Nie grzeszyć a jesli sie zgrzeszyło chodzic do spowiedzi.
1 5 1
2010-01-25T20:47:39+01:00
By pogłembic wiare w jedynego boga co niedziele trzeba uczestniczyc w mszy sw.W kazdy pierwszy piatek miesaca uczestniczyc w spowiedzi sw.Codzienie odmawiac paciez oraz 10 ruzanca.
1 3 1