Odpowiedzi

2010-01-25T19:16:15+01:00
1.honor
2.odwaga
3.wierność Królowi i Ojczyźnie
4.wiara w Boga i walka w obronie wiary chrześcijańskiej
5.walka do końca
6.pomoc słabszym
7.szacunek dla kobiet
8.szacunek symbolom rzemiosła rycerskiego
9.wiara
10.miłość do Boga i ludzi
2 5 2
2010-01-25T19:20:36+01:00

1. Musisz być zawsze oddany Bogu i swojej ojczyźnie oraz Panu
2. Bądź wzorem dla innych.
3. Nie tchórz.
4. Badź ambitny i idź do celu sobie wyznaczonego.
5. Przegrane walki znoś z honorem
6. Sznuj otaczających ciebie ludzi.
7. Dobro i prawość przed niesprawiedliwością broń.
8. Pomagaj ludziom w potrzebie.
9. Nie rob nic przeciw swoim zasadom i ideałom
10. Nie krzywdź slabszych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:21:07+01:00
1.Bede sluzyl swojemu panu.
2.bede nalezycie wypelnial swoje obowiazki.
3.Nie bede mowil przykrych rzeczy panu mojemu i jemu bliskich
4.Nie bede sie wiazal z corka pana.
5.bede rycerzemna ktorego zasluguje moj pan.
6.nie bede przeszkadzac w czasie obrad
7.Nie bede zasmeical kraju w ktorym mieszkam.
8.bede zawsze na czas kiedy tylko moj pan tego zechce
9.bede rycerzem do konca swoich dni.
10.bede chrzescijaninem.
4 2 4