Odpowiedzi

2010-01-25T19:22:24+01:00
V=Pp×h /:Pp
h=V/Pp
Pp= 20m×15m=300m²

h=225m³/300m²=¾m
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:22:43+01:00
Basen ma kształt prostopadłościanu, którego długość jest równa 20m, a szerokość 15m. Do basenu wlano 225m3. Oblicz wysokość wody w basenie.

a = 20 m - długość basenu
b = 15 m - szerokość basenu
V = 226 m³ wody5
h = ? - wysokość wody w basenie

Obliczam wysokość wody w basenie
V = a*b*h = 225
20m*15m*h = 225 m³
300 m²*h = 225 m³
h = 225 m³ : 300 m²
h = 0,75 m
h = 75 cm

Wysokość wody w basenie wynosi 75 cm
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T19:30:01+01:00
Basen ma kształt prostopadłościanu, którego długość jest równa 20m, a szerokość 15m. Do basenu wlano 225m3. Oblicz wysokość wody w basenie.

20m*15m=300m2 (jest to wielkość basenu)

225m3:300m2=0,75m (wysokość)

0,75m=75cm-odp.
2 3 2