Odpowiedzi

2010-01-25T19:16:44+01:00
Zieleń,sad,jabłoń,wszystko co najlepsze
1 1 1
2010-01-25T19:17:17+01:00
7 niebo przyjemność zbawienie coś w tym stylu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:18:20+01:00
Niebiosa- to samo co niebo, tylko że w liczbie mnogiej :)

niebo- miejsce do którego podążają ludzie po śmierci. Miejsce wiecznego szczęścia oraz spełnienia.

Rajski ogród- boski ogród w którym żyli Adam i Ewa. Charakteryzował się tym, że wszystkie istoty miały pod dostatkiem wszystkiego. To dosłownie miejsce magiczne, najlepsze dla człowieka, takie do którego każdy chce się wybrać.
miejsce wiecznego szczęścia ;d

7 niebo- związek frazeologiczny. To to samo co "raj". Być w 7 niebie to czuć się świetnie, być bardzo szczęsliwym.

Pozdro, licze na naj ; ***********
1 5 1