Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:20:21+01:00
-mówiąc do nich grzecznie
-kupując im prezenty ( nie muszą być drogie)
-pamiętać o ich urodzinach, rocznicy ślubu i imieninach
-pytać się czy może nam coś opowiedzą
2010-01-25T19:21:23+01:00
Możemy powiedzieć im coś miłego w stylu ( kocham cię, jesteś najlepszą babcią / dziadkiem na świecie).
Możemy także kupić czekoladę lub kwiaty.
Po prostu szanować ich, czyli nie wyzywać, nie żądać prezentów. Być kochającym wnuczkiem.