Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:21:17+01:00
Wolniej porusza się ziemia o 0,57km/h
2010-01-25T19:22:43+01:00
0,81 x 29,76=24.1056
29,76-24,1056=5.6544
odp.porusza sie wolniej Mars o 5.6544 km/s
2010-01-25T22:49:42+01:00
Oczywiście wolniej porusza się Mars, ponieważ to jest logiczne...bo jeśli mars porusza się z predkością która jest równa tylko 81 % prędkości Ziemi, czyli jest mniejsza o 19 %...

a o ile wolniej? A o tyle:

0,81 x 29,76=24.1056
29,76-24,1056=5.6544

Odp: wolniej o 5.6544 km/s