Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:30:38+01:00
Np. może być dany obrazek klimatogram. i bd trzba napisac jaka to strefa. ;] albo obrazek ,jak wygląda ta strefa. i bd trzeba podpisac. wymienic cechy stref. ;] podkreslic cechy danej strefy.
2010-01-25T20:26:07+01:00
Nie wiem jaki masz podręcznik ale ja miałam ten sprawdzian i wszystko co koleżanka u góry napisał było i nic więcej nie.
Ps. Życzę dobrej oceny ;)