Odpowiedzi

2010-01-25T19:28:26+01:00
M. nauczyciel, lekcja
D. nauczyciela, lekcji
C. nauczycielowi, lekcji
B. nauczyciela, lekcję
N. nauczycielem, lekcją
Ms. nauczycielu, lekcji
W. nauczycielu, lekcjo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:29:04+01:00
M. (kto?co?) nauczyciel, lekcja
D. (kogo?czego?) nauczyciela, lekcji
C. (komu?czemu?) nauczycielowi, lekcji
B. (kogo?co?) nauczyciela, lekcję
N. (z kim?z czym?) nauczycielem, lekcją
Ms. (o kim?o czym?) nauczycielu, lekcji
W. (o!) nauczycielu, lekcjo
2 5 2
2010-01-25T20:28:54+01:00
M. nauczyciel
D. nauczyciela
C. nauczycielowi
B. nauczyciela
N. (z) nauczycielem
Msc. (o) nauczycielu
W. o! Ty! nauczycielu!

M. lekcja
D. lekcji
C. lekcji
B. lekcję
N. (z) lekcją
Msc.(o) lekcji
W. o ! Ty ! lekcjo!
1 5 1