Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:32:13+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam na uroczystosc z okazji narodzin naszego syna, Kacpra. Przyjecie odbedzie sie w miejscu gdzie mieszkamy, w Szczecinie na ul. Jana Kochanowskiego 32/54 o godz. 16.

Rodzice Kacperka:
Jan i Maria Wisniewscy
2 3 2
2010-01-25T19:32:19+01:00
W imieniu moim, męża a także naszego nowonarodzonego dziecka mam zaszczyt zaprosić was na kolację, która odbędzie się u nas w nowym domu na ulicy Walecznych dwadzieścia. 14 stycznia o godz 17. W razie problemu z dojazdem oferujemy dojazd naszym samochodem. Możliwy także nocleg u nas.

Pozdrawiamy serdecznie.