Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:36:23+01:00
Moda w życiu szkoły jest bardzo ważna.Pomaga wyrazić swój styl oraz czasami nawet i swój nastroi.Każda dziewczyna dba oto by wyglądać pięknie i aby jej koleżanki mogły zachwycać się jej ciuchami włosami ;D.Niektóre dziewczyny nie widzą poza modą nic innego.Kupują najdroższe ciuchy buty i wgl po to by móc lansować sie przed innym i udowadniać ze są lepsze.A są i Ci ludzie normalni dla których moda jest rzeczą nadzwyczajna.Ubierają się tak ja chcą i tak w których ubraniach jest im wygodnie.Są i tacy którzy zwracają uwagę na modę pod względem innym np:niektórym dziewczyna podoba się jak inna się ubiera,więc często na nią patrzy i próbuje wyhaczyc jej styl następnie starają dostosować się do jej stylu.
Jak będziesz miała jakieś pytania to pisz ; D
Myślę że Ci się spodoba ; ]
2010-01-25T19:42:06+01:00
Moda na korytarzu w szkole.
Otóż idąc korytarzem możemy spostrzec, że każdy ubrany jest na swój sposób. Dostrzegamy też co prawda nielicznych w stylu emo, punk itp. Z reguły dziewczyny (chłopcy tez się zdarzają) gonią za modą a właściwie za jej trendami. Dominują ciuchy sportowe. Dlaczego? Bo są wygodne i nie rzucają się bardzo w oko. Odważniejsi ubierają się bardziej kolorystycznie wykorzystując przeróżną gamę barw. Chłopcy lubią pokazać swoje prawdziwe 'ja", dlatego też gustują w bluzach, najczęściej ze znaczkiem 'nike", "puma", "adidas", "prosto", długo by tu wymieniać. Zdarzają się dziewczęta, które przesadnie chcą podkreślić swoje kobiece walory poprzez spódniczki mini, dekolty, odkryty pępek (w ten sposób pokazują swoje delikatnie mówiąc "prostactwo" i brak szacunku do samej siebie). Może dopowiem krótko o makijażu, mianowicie dziewczyny z reguły nie przesadzają z kredkami. Chcą być naturalne, dlatego w ich kosmetyczkach możemy znaleźć tusz do rzęs (make-up), błyszczyk, pomadka, ewentualnie fluid.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)