Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:31:23+01:00
L.p.

M. uczeń
D. ucznia
C. uczniowi
B. ucznia
Nrz. z uczniem
Msc. o uczniu
W. uczeń!

l.m.

M. uczniowie
D. uczniów
C. uczniom
B. uczniów
Nrz. z uczniami
Msc. o uczniach
W. uczniowie!
5 5 5
2010-01-25T19:33:41+01:00
M. ucz eń
D. ucz nia
C. ucz niowi
B. ucz nia
N. ucz niem
Ms. ucz niu
W. ocz niu

M. ucz niowie
D. ucz niów
C. ucz niom
B. ucz niów
N. z ucz niami
Ms. o ucz niach
W. ucz niowie!

Przy tym występują oboczności tematowe również
1 5 1
2010-01-25T19:34:41+01:00
L.poj.
M.ucz eń
D.ucz nia
C.ucz niowi
B.ucz nia
N.(z) ucz niem
Msc.(o)ucz niu
W.ucz eń!

l.mn.
M.uczn iowie
D.uczn iów
C.uczn om
B.Uczn ów
N.(z) uczn iami
Msc.(o) uczn iach
W.uczn iowie!

Rozdzieliłam ci końcówki spacją.
Proszę o naj.
Pozdrowienia.
1 5 1