Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:33:33+01:00
Niektórzy są przekonani, że "will" w języku angielskim jednoznacznie oznacza "czas przyszły". Nie jest to do końca prawdą. Czasami, kiedy mówimy o przyszłości nie możemy użyć słowa "will". Czasami, kiedy używamy "will" nie mówimy o mających nastąpić wydarzeniach.

Możemy używać "will" aby mówić o przyszłych wydarzeniach w które wierzymy, że się odbędą.

* The sun will rise over there tomorrow morning.
* Next year, I'll be 50.
* That plane will be late. It always is.
* There won't be any snow. I'm certain. It's too warm.



Często dodajemy "perhabs", "maybe", "probably", "possibly", aby nasze przekonanie miało słabszy wydźwięk.

* I'll probably come back later.
* He'll possibly find out when he sees Jenny.
* Maybe it will be OK.
* Perhaps we'll meet again some day.



Słówka "will" bardzo często używamy wraz z "I think" oraz "I hope".

* I think I'll go to bed now.
* I think she'll do well in the job.
* I hope you'll enjoy your stay.
* I hope you won't make too much noise.



"Will" używamy również w chwili, kiedy podejmujemy nową decyzję lub planujemy wykonanie czegoś. (myśl o której mówimy właśnie "wpadła" nam go głowy")

* Bye. I'll phone you when I get there.
* I'll answer that.
* I'll go.
* I won't tell him. I promise.
6 4 6
2010-01-25T19:35:06+01:00
Will Jest operatorem w czasie przyszłym Futer Simple

Konstrukcja tego czasu

-Osoba + will + czas. bezokolicznik

-przeczenie : won't
- jezeli nie jestesmy pewni czy zdanie jest prawdziwe, zamiast will używamy might lub may


Prosze o naj xD

Pozdrawiam
2 2 2
2010-01-25T19:35:20+01:00
Will wystepuje w czasie future simple w zdaniach twierdzacych wystepuje po osobie np I will buy a car,w zdaniach pytajacych na miejscu pierwszym np will you ....
a w zd przeczacych wystepuje w formie will not/won't np i won't play football tomorrow


mam nadzieje ze pomoglem:)
2 3 2