Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:36:06+01:00
P=π*r²
P=π*(2½)²
P=π*(5/2)²
P=π*25/4
P=6¼π
2010-01-25T19:36:44+01:00
P=II * r2
p=3,24* 2 i 1/2 do potęgi drugiej
p=3,24 *5/2 do potegi drugiej
P=3,24*25/4
p=3,24 *6,25
P=20,25 jednostka kwadratowa :)
2010-01-25T19:39:12+01:00
P=4 pi r do kwadratu
czyli pole = 4 *2,5*2,5 razy pi
czyli wyjdzie 4*6,25 pi a to sie równa 25 pi


mam nadzieje że jest to zrozumiałe;P