Odpowiedzi

2010-01-25T19:38:18+01:00
Pp=(3+6)X2:2=9cm
V=108:9=12cm
Wynik to 12cm

to jest wynik prosze o naj, i pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:38:18+01:00
V = Pp*h
Pp = (1/2)*(6+3)*2 =9
9h = 108
h = 12
Odp.Wysokość tego graniastosłupa wynosi 12 cm.
2010-01-25T19:38:22+01:00
Pole podstawy: (3cm + 6 cm) x2 :2= 9 cm kwadratowych
108 cmkwadratowych: 9 cm kwadratowych= 12 cm
h ( wysokość)=12cm