Prosze o szybkie przetłumaczenie ;)


It's time you see
The love you give Is killing me
And I wanna live
This isn't right search your soul for light
So I turned and left and told myself
I could be as bad as someone else
But I found it hard when an angel's on my right

But you held my hand
And took me right back down to hell
I have an angel on my shoulder
But a devil in my head

Why won't you go?
No means no
Your dirty life is like a one man show
Your a night attack
You turn the light to black
So I turned and left and told myself
That I could be as bad as someone else
But I found it hard when an angel's on my right

But you held my hand
And took me right back down to hell
I have an angel on my shoulder
But a devil in my head

Talk to me
Walk with me
Come with me
Beautiful lady
Beautiful lady
Will you come and save me?
Come to me, come back here
Walk with me, come back here

But you held my hand
And took me right back down to hell
I have an angel on my shoulder
But a devil in my head
Come back here

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:48:54+01:00
To jest ten czas
MIłość którą mi dajesz zabija mnie
I ja chce żyć
To jest niepoprawne przeszukiwac twoją dusze w poszukiwaniu światła
WIęc odwróciłam się i odeszłam i powiedziałam sobie
MOgłabym byś zła jak ktokolwiek inny
Ale znalazłam to kiedy anioł był po mojej stronie

ale ty trzymałeś moją dłoń
I wciągnołeś mnie spowrotem do piekła
mam anioła na ramieniu
lecz diabła w głowie

Dlaczego nie poszedłeś?
Nie znaczy nie
Twoje brudne życie jest jak spektakl jednego człowieka
Jesteś nocnym atakiem
Zmieniłeś jasność w czerń
WIęc odwróciłam się i odeszłam i powiedziałam sobie
MOgłabym byś zła jak ktokolwiek inny
Ale znalazłam to kiedy anioł był po mojej stronie

ale ty trzymałeś moją dłoń
I wciągnołeś mnie spowrotem do piekła
mam anioła na ramieniu
lecz diabła w głowie

Mów do mnie
chodź ze mną
chodź do mnie
Piękna pani x2
Czy przyjdziesz i mnie ocalisz
Chodź do mnie, wróć do mnie
chodź ze mną , wróc do mnie.

ale ty trzymałeś moją dłoń
I wciągnołeś mnie spowrotem do piekła
mam anioła na ramieniu
lecz diabła w głowie
Wróc tu.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T19:54:23+01:00
To czas kiedy widzisz
Miłość którą dajesz zabija mnie
A ja chcę żyć
Nie jest prawem szukanie światła duszy
Więc odwróciłem się i zostawiłem i powiedziałem sobie
Mogło być źle dla kogoś innego
Ale z trudem znalazłem, kiedy anioł był przy mym boku

Ale trzymasz moją rękę
I zabrał mnie z powrotem do piekła
Mam anioła na mym ramieniu
Ale diabła w głowie

Dlaczego nie idziesz?
Nie znaczy nie
Twoje brudne życie jest jak jeden człowiek
Twój nocny atak
Zapaliłaś światła w mroku
Więc odwróciłem się i zostawiłem i powiedziałem sobie
Mogło być źle dla kogoś innego
Ale z trudem znalazłem, kiedy anioł był przy mym boku

Ale trzymasz moją rękę
I zabrał mnie z powrotem do piekła
Mam anioła na mym ramieniu
Ale diabła w głowie

Mów do mnie
Idź ze mną
Chodź ze mną
Piękna damo
Piękna damo
Pójdziesz i zapamiętasz mnie ?
Chodź do mnie, wróć tutaj
Idź ze mną, wróć tutaj

Ale trzymasz moją rękę
I zabrał mnie z powrotem do piekła
Mam anioła na mym ramieniu
Ale diabła w głowie

nie wiem czy dobrze bo sama tłumaczyłam