Odpowiedzi

2010-01-25T19:39:04+01:00
Na przerwach słychać ciągłe gadanie,
po schodach tupot i wieczne bieganie,
ten hałas każdemu daje w kość,
kiedy ktoś w końcu powie dość!?
Dość tego po schodach biegania
i bezustannego gadania.
Ja Was bardzo proszę,
ja tego hałasu nie znoszę!!!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:39:19+01:00
Na przerwach słychać ciągłe gadanie,
po schodach tupot i wieczne bieganie,
ten hałas każdemu daje w kość,
kiedy ktoś w końcu powie dość!?
Dość tego po schodach biegania
i bezustannego gadania.
Ja Was bardzo proszę,
ja tego hałasu nie znoszę!!!
2 5 2