Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T19:42:15+01:00
Ładny
-synonimy: piękny, śliczny, elegancki, szykowny, fajny
-antonim:brzydki
cisza
-synonimy: spokój, bezruch, ład
-antonim: hałas
ogień
-synonimy: pożar, płomień, iskra, dym
-antonim: woda
żyć
-synonimy:być, działać, funkcjonować,oddychać, istnieć
-antonim: umrzeć
1 5 1
2010-01-25T19:43:14+01:00
Wpisz odpowiednie znaki
Wyrazy pokrewne synonimy antonim
ładny-brzydki
cisza-hałas
ogień-lód
życ-umierać
2010-01-25T19:45:49+01:00
Ładny synonim: cacy cudnie antonimy: paskudny, beznadziejny
cisza synonim:ani mru mru!, cicho sza antonimy: hałas, harmider
ogień:synonim:pożar, pożoga antonim: woda
żyć:synonim:mieszkać, dochowywać się antonim: nie istnieć
2 1 2