Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:44:22+01:00
B)
P=a*h
a-bok
h-wysokość
P=12*4=48 cm²

c)
P=a*ha
48 cm²=5*h
h= 48:5=9,6
5 5 5
2010-01-25T20:35:40+01:00
A) na dole narysuj kreske o długości 12 cm. Na nią spóść pionowa linię o długośći 4 cm. Na koniec u góry narysuj linię o długości 5 cm i połącz dolną linie z górną po obu stronach. te boki bd wyglądac tak: \ \ lub w drugą strone zależy jak narysujesz / /
b)P(pole)=a *h
P=12 cm*4cm
P=48cm 9kwadratowych czyli 2 u gory)
! Pamiętaj że litere oznaczającą pole piszemy duża literą bo mała jest symbolem ciśnienia.
c) Tego niestety nie umiem
6 3 6