Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • skr8
  • Rozwiązujący
2010-01-25T19:44:16+01:00
22 1/2 : 3/4 = 30

Odp:Sok rozlano do 30 kartoników

4 : 1/2 = 8
8 * 3/4 = 6
6 : 3/2 = 4
4 * 1/2 = 2
2 : 1/8 = 16
16 * 1/4 = 4

1 5 1
2010-01-25T19:44:21+01:00
1 no to ;
22 ½ - ilość soku
¾ l - pojemonośc kartonu
i potem
22,5 : 0,75 = 30

odp. Potrzaba 30 kartonów.

2.
od lewego górenego rogu ; 8 , potem 6 , 4
a na dole od prawego rogu : * 1/2 , : 1/8 , * 1/4
2010-01-25T19:50:09+01:00
1)
22½l * ¾ = 30

2)
4 : 1/2 = 8
8 * 3/4 = 6
6 : 3/2 = 4
4 * 1/2 = 2
2 : 1/8 = 16
16 * 1/4 = 4