Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:41:11+01:00
Minimum 3 akapity (wstęp, rozwinięcie i zakończenie)
na środku piszesz zwrot na przykład : Drogi Tomku!
i w prawym górnym rogu piszesz datę i miejscowość
na końcu listu podpisujesz się w prawym dolnym rogu ^^
2010-01-25T19:43:18+01:00
To proste :
nagłówek jest zawsze na środku
data i miejscowość w prawym górnym rogu
kazdy list powinien mieć 3 akapity
oczywiescie treść
i na koncu podpis

nie ma za co :)
2010-01-25T19:46:48+01:00
miejscowość i data


imię, nazwisko
i adres osoby piszącej ten list
dane osoby do której piszesz


zwrot adresata np. szanowana pani!



pierwszy akapit(wstęp) czyli z jakiego powodu piszesz

drógi akapit(rozwinięcie) piszesz to co chcesz przekazać

trzeci akapit( zakończenie) podsumowywujesz treść listu




zwrot grzecznościowy np. z poważaniem

podpis