Proszę o przetłumaczenie.
Jeżeli ktoś użyje translatora zgłoszę spam ;)
Proszę o przetłumaczenie samemu.
Jestem w 2 gim, więc proszę na takim poziomie.
Treść:
Zaginął mężczyzna rasy białej, pochodził z Polski. Ostatnio widziany był w szpitalu z siniakiem pod okiem i rozciętą nogą.
Był ubrany w krótkie spodenki koloru granatowego, czerwoną bluzkę oraz firmowe buty. Włosy blond krótko ścięte, niebieskie oczy. Miał ok 1,80 cm wzrostu.
Powyżej umieszczam zdjęcie z przed miesiąca.
Jeżeli go widziałeś proszę o pilny kontakt pod numer:
01484361600

2

Odpowiedzi

2010-01-25T19:58:54+01:00
Missing!

Missing white man, nationality: Poland. Last seen in hospital. He have a bruise under eye and gashed leg.
He wears navy blue shorts, red shirt and branded shoes.
Short cuted blond hair, blue eyes. Height circa 1,80.
I stick his photo below.
If you ever seen him, please contact immidiately:
01484361600
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:08:22+01:00
Missing a white man from Poland. Last seen in the hospital with a bruise under his eye and gashed leg. He was wearing navy blue shorts, red shirt and branded shoes, blonde hair, short cut, blue eyes, about 1,80cm tall
above his photo from last month
if anyone see him, please contact on:
01484361600