Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:45:49+01:00
3x + 4 = dla x= -2
-6 + 4 = -2

-8 - 2y dla y= 3
-8 -6 = -14

2x + 3y - 6 = dla = x= 4 , y = -3
8-9-6 = -7

Prosze o naj xD
2010-01-25T19:49:44+01:00
3x + 4 = dla x= -2
3 razy -2 + 4 =-6 +4 = -2

-8 - 2y dla y= 3
-8 - 2 razy 3 = -2


2x + 3y - 6 = dla = x= 4 , y = -3
2 razy 4 + 3 razy 3 - 6 = 8 + 9 - 6 =11
2010-01-25T20:30:57+01:00
3*(-2) +4 = -6 +4 =-2
-8-2*3=-14
2*4 +3 (-3) - 6=8 - 9 - 6 = -7