Odpowiedzi

2010-01-25T19:49:39+01:00
Jesiotr zachodni, piekielnica, babka mała, pocierniec
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:52:00+01:00
Amur
Boleń
Brzana
Brzana karpacka
Certa
Głowacica
Jaź
Jelec
Karaś
Karp
Kleń
Leszcz
Lin
Lipień
Łosoś
Miętus
Okoń
Płoć
Pstrąg Potokowy
Pstrąg Tęczowy
Pstrąg Źródlany
Sandacz
Sieja
Sum
Szczupak
Świnka
Troć Wędrowna
Ukleja
Węgorz
Wzdręga


DOKŁADNIE WSZYSTKIE. PROSZĘ O NAJ ; *************
13 4 13
2010-01-25T19:57:35+01:00
Łosoś
Okoń
Płoć
Pstrąg Potokowy
Pstrąg Tęczowy
Pstrąg Źródlany
Sandacz

2 3 2