Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:58:11+01:00
Reklama książki ,,Ten Obcy"
Książka ta ma w sobie wątki głębokiej przyjaźni. Ludzie którzy się dotąd nie znali czują do siebie tak głęboką więź emocjonalną, że tak naprawdę rzadko zdarza się coś takiego w prawdziwym świecie. Książkę tę czyta się naprawdę szybko i bez zastanowienia. Jest ona lekturą do szkoły podstawowej, gdyż właśnie z tej książki uczymy się uczuć do drugiej osoby. Książka ta pokazuje nam jak łatwo można zranić drugiego człowieka. Pokazuje również że jeśli mamy być w przyszłości rodzicami musimy dbać o swoje dzieci. Więc głęboko zachęcam do przeczytania tej oto lektury.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T20:01:30+01:00
Zapraszam do kupienia bardzo ciekawej powieśći pt; ten obcy.Treść książki opowida o chłopcu, ktorego ojciec jest alkoholikiem a matka nie żyję.bohater ucieka od taty.Na drodze napotyka wyspę, której właścicielami są Ula pestka julek i marian.
Chcesz wiedzieć jak potoczyły się dalsze losy Zenka?Koniecznie musisz kupić książkę ten obcy za jedynie 21 zł.
1 5 1