Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:13:58+01:00
Do you like swiming? - lubisz pływać ?
Yes i do. I love swiming!- Tak. Kocham pływać



It's ten o'clock. It's to late!- Jest 10 godzina! Jest za późno.
Don't worry. We have a time- Nie martw się, mamy czas.


I think, Adam Małysz is cool. - Sądzę że A. Małysz jest super.
No, he's horrible! - nie, jest okropny!




Where is my phone! Oh no ! I lost him! - Gdzie mój telefon, o nie! Zgubiłam go!

I have your phone. Leds go!- Mam twój telefon, chodźmy



I don't like chips! I don't want eat them!- Nie lubie frytek. Nie chcę ich jeść.

Mee too. Leds eat pizza- ja też. Zjedzmy pizzę.


Are you polish? - jesteś polakiem
No, I'm germany- Nie, jestem niemcem.



Do you learn English? - uczysz się angielskiego
Yes, I do! But..I hate English.- Tak, ale nienawidze go.


I'm so hungry. leds eat Hot Dogs! - Jetsem głodny, zjedzmy hot dogi.
No, I hate hot-dogs- nie. nienawidze hot dogów



I have good note! i'm happy!- mam dobrą ocenę, jestem szczęsliwa.
-Great! I think, you are the beast.- świetnie, sądzę że jesteś najlepszy


What are you doing now?- co teraz robisz?
I'm stay at home... - zostaję w domu




Uff....połowa ;D



I like oranges...do you like oranges? - lubie pomarańcze, a ty ?
I like cheese- lubię ser.


I must to learn Maths- Musze sie uczyć matematyki
Mee to. I like Maths- ja też. lubie majze!!!

Kurczee....wiecej nie dam rady :(
nie mam czasu ;(
jest 12 ... ; ]


Where is your pen- gdzie dwój długopis?
On your Bag- w twojej torbie.


Where are you from?- skad jesteś ( narodowość)
I am chinese- jestem chinką.


DO you have any pets- masz jakieś zwierze
IU have 89 cats- mam 89 kotów ;DD


Do you like horrrors?- lubisz horrory ? ; )
Yes, i like be scared- lubię,byc przerażona, taak


I think doda's old- sądze że doda jest stara.
She is horrible and old- ona jest okropna i stara


My cat's name is Tiger.Do you like it- Mój kot ma na imie Tiger, podoba ci się.
Yes i do- podoba mi się



I have Iphone! do you have i phone?- mam IFona xD Masz?
No i don't . I have nokia- nie mam nokie




KIEPSKA JAKOŚC, ALE ROZUMIESZ....TRUDNO TAKL 20 SYTUACJI ;D PROSZE NAJ..PRACOWAŁAM TAK CIĘŻKO ; ***********

;****



2010-01-25T20:32:34+01:00
How old are you?Odp:I have thirteen years old.-Ile masz lat?odp:ja mam 13 lat.

What do you like in your free time?odp:I am in my free time I like to read books.-co llubisz robic w wolnym czasie?odp:ja lubie czytac ksiazki.

How often do you go for a walk?odp:Once a week.-jak czesto chodzisz na spacery?odp:raz w tygodniu.

You have a sister?odp:Yes, I have.-masz siostre?odp:tak mam.

What newspaper often do you read?odp:often read bravo.-jaka gazete czesto czytasz?odp:bravo czytam czesto.

Do you Eat a balanced diet?odp:sometimes happens to me does not eat healthily.-czy odzywiasz sie zdrowo?odp:czasem nie.

Unless you have friends?odp:I have two friends.-ile masz przyjacol?odp:mam 2 przyjaciol.

Long time watching TV?odp:three hours a day.-długo oglądasz tel?odp:3 godziny dziennie.

Like to draw?Yes, I like.-lubisz rysować? tak, lubię.

Are you happy?odp:Yes, I am very happy.-czy jesteś wesoła?odp:tak, jestem bardzo wesoła.

Do you like to learn?odp:Yes,I love to learn.-lubisz się uczyć?odp:tak ja kocham się uczyć;D

You have a lot of CDs at home?odp:Yes i have a lot CDs at home.-masz dużo plyt w domu?odp:tak mam dużo.

What you listen to music?odp:I listen to POp end Rock.-jaka sluchasz muzyke?odp:ja slucham pop i roch.

Often you're bored?odp:Yes, I'm often bored.-czy czesto sie nudzisz?odp:tak czesto.

You have a brother ?odp:No, I haven't._masz brata?odp:nie mam.

Drink milk?Yes, I drink milk.-pijesz mleko?odp:tak pije mleko.;D

How many centimeters tall you are?odp;I have a thirty meter height.-ile mierzysz?odp:mam 130 wzrostu.

Nicely sing?odp:no I do not sing nicely.-śpiewasz ladnie?nie nie śpiewam ładnie.

Are you slim?odp:Yes, I'm slim.-jesteś chuda?odp:tak jesem chuda.;p

Do you do what sports?odp:Yes I play handball.-uprawiasz jakis sport?odp:tak ja gram w piłkę ręczną.