Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T19:56:13+01:00
Powinniśmy przyjmować często najświętsze sakramenty ponieważ szatan mam mniejszy dostęp do nas przez to że jesteśmy w stanie łaski uświęcające .
2010-01-25T19:56:26+01:00
2010-01-25T20:03:50+01:00
JAK NAJCZĘŚCIEJ POWINNIŚMY PRZYJMOWAĆ SAKRAMENTY ŚW.,DLATEGO ŻE JEDNOCZYMY SIĘ Z BOGIEM ,OTRZYMUJEMY ŁASKĘ UŚWIĘCAJĄCĄ I JESTEŚMY MNIEJ PODATNI NA GRZECH