Odpowiedzi

2010-01-25T20:00:10+01:00
Moja nauczycielka jest blondynką, ma niebieskie oczy i długi nos. Lubi ubierać się na różowo, podobnie jak Doda. Bardzo lubi Dodę.Jej zaletą jest słuchanie innych i niekrzyczenie na uczniów. Ale niestety jej wadą jest uleganie innym. Chociaż dla nas to super. Lubi grać w tenisa i biegać, przynajmniej tak mówiła :)
Ona jest super.


Miało być krótko to jest...
2010-01-25T20:00:18+01:00
Nauczyciel od j.polskiego ubiera sie bardzo poważnie. Używa samych wyrafinowanych słów w swoim monologu, który przedstawia ucznią w czasie lekcji. Polski to bardzo przydatny przedmiot dzieki niemu dowiadujemy sie jak poprawnie składać zdania.U nas w szkole pani jest poważna ale i to bardzo żartobliwa. Lubie polski ponieważ jest to bardzo pouczająca i przydatna lekcja.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:03:20+01:00
Mój nauczyciel od Polskiego nazywa się ( jego imię i nazwisko) . Ma (lat). Jest wysoki i szczupły. Ma krótkie czarne włosy, piwne oczy, czerwone usta, ciemne brwi. Na co dzień chodzi ubrany w dżinsach i swetrze. Lubi chodzić w adidasach. W wolnych chwilach lubi grać w siatkówkę i czytać książki. Bardzo lubię mojego pana od polskiego , ponieważ wspaniale uczy języka, jest miły i uprzejmy. Chciałabym mieć go również w innych klasach.