Odpowiedzi

2010-01-25T19:57:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T19:59:17+01:00
Sprzymierzeńcy:
Atena - to dzięki niej udało mu się wrócić
Hera
Leukotea - rzuciła mu przepaskę, dzieki której dopłynął do Sherii czyli do Feaków


wróg:
Posejdon-zsyłał na niego klęski , rozbijał statek
Cyklop -zesłał na niego klęskę , ponieważ go oślepił
Syreny - zwabiały rybaków, im jednak udało się przepłynąć bezpiecznie
Skylla - potwór
Charybda - poczwara .

7 4 7