Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:00:00+01:00
Gość w dom, Bóg w dom

nie zaczyna się budowy domu od dymu z komina

wolno-ć Tomku w swoim domku

w domu jak w raju

wszyscy z domu, a piec komu ?!

każdy jest panem we własnym domu

bez rodziny, ni domu niepotrzebnyś nikomu

dobra gospodyni dom wesołym czyni

6 4 6
2010-01-25T20:02:58+01:00
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.
Jak dom stoi lat 100 tak stać będzie 2 razy więcej.
Gość w dom, Bóg w dom.
Wolność Tomku w swoim domku.
4 4 4
2010-01-25T20:02:59+01:00
Zbudować dom na skale
Wolność Tomku w swoim domku
Gość w dom, Bóg w dom
Głowa domu
Mieć cały dom na głowie
Prowadzić dom otwarty
Czuć się jak u siebie w domu
4 4 4