Uporządkuj w prawidlowej kolejnosci krzepniecie krwi

a. Przeksztalcanie protrombiny w trombine
b. Powstanie skrzepu
c. Uszkodzenie sciany naczynia krwionosnego
d. Powstanie aktywnego czynnika inicjującego
e. Wydostawianie sie enzymow z uszkodzonych plytek
f. Przeksztalcanie fibrynogenu w fibryne
g. Powstawanie gestej siatki wlokien fibryny zalepiajacej uszkodzenie w naczyniu krwionosnym

3

Odpowiedzi

2010-01-25T20:07:24+01:00
C,e,f,g,a,d,b


tak mi się wydaję ale raczej dobrze
mam nadzieję że pomogłam ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:11:56+01:00
2010-01-25T22:17:27+01:00