Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T20:12:20+01:00
Podobały mi sie:
-odważny Staś
-Jeszcze odważniejsza Nel
-bujna przyroda
-przyjaźń z Kingiem(słoniem)
Nie podobalo:
-zastrzelenie lwa
-oszukaństwo
2010-01-25T20:13:37+01:00
W książce "W pustyni i w puszczy" podobało mi się całkowite oddanie się przez Stasia Nel, dla której był on gotów poświęcić wszystko, co posiadał i niezależnie od sytuacji zawsze był gotów bronić jej i poświęcić dla niej życie.
Natomiast nie podobało mi się nastawienie porywaczy do dzieci, którzy traktowali je źle i z okrucieństwem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:27:55+01:00
W tej książce najbardziej podobali mi się główni bohaterowie; Staś Tarkowski i Nel Rawlinson. Stasia podziwiamy za jego odwagę, szlahetnośc, honor i troskliwośc. Odwagę wykazał zabijając lwa i prześladowców oraz nie wypierając się swojej wiary przed Mahdim, zaś szlachetny i honorowy był gdy nie chciał strzelac porywaczom w plecy. Również był bardzo troskliwy o Nel. Zaświadczył o tym gdy osłonił ją przed uderzeniami korbacza lub gdy pielęgnował ją gdy była chora.
Właśnie to podobało mi się najbardziej. Ogólnie uważam, że ta powieśc jest bardzo pouczająca i ma w sobie wiele morałów dla nastolatków.