Odpowiedzi

2010-01-25T20:03:54+01:00
Miłość jest ważniejsza od pieniędzy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:04:50+01:00
Kopalnie złota są bardzo cenne, dzięki nim można mieć wszystko - piękny dom, ogród, być sławnym... Mało ludzi zrezygnowałoby z takiego luksusu. Mimo wszystko dana osoba woli mieć przy sobie ukochaną/ego, niż dobra materialne.
1 5 1
2010-01-25T20:06:38+01:00
"Droższa mi twoja miłość niz kopalnie złota" Dla mnie oznacza to ze miłość jest drozsza i warta wiecej niz kopalnia pelna zlota. Miłośc jest wieczna i parwdziwa miłościa mozna dazyc tylko raz i wlasnie wtedy taka milosc jest najdrozsza i najbardziej cenna niz wszystko inne i nawet ta kopalnia.
1 5 1