Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:07:52+01:00
O miłości :
Miłość.
Może być gwiazdą na niebie.
Zachodem słońca.
Płatkiem czerwonej róży.
Promykiem słońca.
Podmuchem letniego wiatru.
Kroplą deszczu.
Zielenią w lesie.
Radosnym dzieckiem.
Świergotem ptaków.
Iskrą nadziei.
Odrobiną szczęścia.
Uśmiechem.
Tęsknotą.
Wiarą.
Tak naprawdę,
Nikt nie wie, czym jest miłość.


Kilka 'fajnych' ;-) :

Powiedz kochanie, co do mnie czujesz.
Bo coś mi się zdaje, że przy mnie świrujesz.

Odróżnij przyjaźń od nienawiści,
bo uczciwych ludzi zacznie Ci brakować jak w jesień liści...

Możesz mieć koronę,
lecz nie będziesz królową.
Odruch składa się od 1 do m5 linijek
2010-01-25T20:21:12+01:00
Kocham Cię - to dwa proste słowa,
a jednak ta piękna serca mowa,
góry lodowe potrafi przełamać,
Najgorsze uczucia doszczętnie załamać.

Codziennie to samo- nie ma nic nowego
nic się nie zmienia - nie dzieje się nic złego,
a jednak wciąż czegoś brakuje,
każda cząstka duszy rozrywki upatruje.

Każdy chodzić musi do szkoły
z tego powodu nikt nie jest wesoły,
bo mnóstwo obowiązków na człowieka czyha,
do wolnego wieczoru nieustannie się wzdycha.


1 5 1