Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T20:10:57+01:00
21°+4°=25°
25°*4min=100min
100min-1h40min
13.00-1h40min=11.20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:12:31+01:00
21⁰+4⁰ = 25

1⁰ = 4 minuty

25 * 4 = 100

100 min to 1 h 40 min

13:00 - 1:40 = 11:20

2010-01-25T22:47:59+01:00
Warszawa 21° E
Madryt 4° W

21° + 4° = 25°

15° - 1h
25° - x

x = (25° * 1h)/15°
x = 25/15 h
x = 1 10/15 h
x = 1 40/60 h --> 1h 40 min

13:00 - 1h 40min = 11:20