Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T20:16:33+01:00
Program komputerowy- to ułożony w odpowiedniej, logicznie powiązanej kolejności zestaw instrukcji dla procesora mówiący, co ma robić z dostarczanymi informacjami i w jakiej kolejności.
system operacyjny- Zarządza komputerem, umożliwiaj łatwą komunikacje pomiędzy użytkownikiem, nadzoruje instalowanie, uruchamianie i wykonywanie innych programów
oprogramowanie komputera- zbiór programów w komputerze : edytorów tekstowych, gier, menadżer plików i inne
27 2 27
2010-01-25T20:17:49+01:00
Program komputerowy to program napisany przez człowieka a wykonywany przez komputer.

Oprogramowanie komputera to są programy które pozwalają na prace komputera.

System operacyjny to oprogramowanie które pozwala na uruchomienie komputera.
14 3 14